בתגובה ל"קלקוליו של חקר המקרא" מאת יהושע ברמן, גיליון 7 כשקראתי את מאמרו של פרופ' יהושע ברמן חשתי אמביוולנטיות עמוקה. כשלמדתי ביקורת המקרא, קביעות רבות נראו גם לי כספקולציות. אילו הן היו מוצגות כספקולציות ניחא, אבל הן הוצגו כקביעות מדעיות.